8) Kven utleverar vi personopplysningane dine til?

I nokre tilfelle vil personopplysningane dine bli overført til eksterne mottakarar. Det kan for eksempel vere NAV, Skatteetaten, sjukehus, politi, Utdanningsdirektoratet med fleire.

Når personopplysningane dine blir behandla i fagsystem som ligg hos ekstern leverandør, har kommunen databehandlaravtale med leverandøren for å regulere sikkerheita rundt behandlinga, og sikre at personvernet blir teke i vare i tråd med lov og forskrift.

Vi arbeider alltid for at den personlege informasjonen din hovudsakleg skal handterast innanfor EU/EØS. I nokre tilfelle kan data lagrast i eit tredjeland. I slike tilfelle er sikkerheitsnivået garantert anten ved avgjerd frå EU-kommisjonen om at det rørte landet sikrar opplysningane tilstrekkeleg, eller ved bruk av såkalla passande "beskyttelsesforanstaltninger", for eksempel godkjent "adferdskodeks" i mottakarlandet, EU-modellklausular eller andre godkjente overføringsgrunnlag.

Personvernombod
Personvernombodstenesta ved IKA Møre og Romsdal IKS