37 år - frå visjon til realitet?

Nasjonal transportplan vart lagt fram i dag, 22. mars og i den samanheng fekk Aukra kommune besøk av leiar av transport- og kommunikasjonskomiteen Sigbjørn Gjelsvik.

I møte med næringslivsaktørar i Molde, Aukra og Misund samt kommunepolitikarar/kommuneleiing innleia leiar Sigbjørn Gjelsvik (Sp) i Stortingets transport- og kommunikasjonskomité at Møreaksen skal byggast. Mange vart nok likevel skuffa då det ikkje i innstillinga til nasjonal transportplan er lagt inn midlar til Møreaksen eller tidspunkt for oppstart. Regjeringa legg i NTP  opp til at Statens vegvesen skal utgreie vidare om E39 Møreaksen frå Molde til Ålesund kan realiserast gjennom delprosjekt, og då slik at  E39 Molde-Julbøen, og ev hengebrua mellom Otrøya og Julsundet vert realisert først.

Desse deltok

• Sigbjørn Gjelsvik, leiar av Transport- og kommunikasjonskomiteen
  • Geir Inge Lien, Stortingsrepresentant og medlem av transport- og kommunikasjonskomiteen
  • Ordførar i Aukra Helge Kjøll