Denne artikkelen er over 1 år gamal og kan innehalde utdatert informasjon

StikkUT!-festival

Mellom 1. og 11. september 2022 vil Friluftsråda i Møre og Romsdal markere friluftslivets veke.

1.–11. september inviterar Friluftsråda i Møre og Romsdal til markering av friluftslivets veke med ei feiring av Stikk UT! og den enorme turgleda som regjerer i fylket vårt! Denne veka er alle oppfordra til å ta ein tur eller to til eit eller fleire av dei 500 turmåla i årets sesong. – Og ta gjerne med deg nokon på tur, når Stikk UT! no set fokus på verdien av å vere ute i naturen – Saman!

Når?

1.-11. september 2022

Kva?

Alle saman på tur! Tema for festivalen er Stikk UT! Saman. Gå så mange turar du kan – gjerne saman med nokon.

Kor?

Finn dine turer blant 500 Stikk UT! turmål i Møre og Romsdal samt Heim Kommune i Trøndelag. Du finn alle turar i Stikk UT! Appen eller på stikkut.no.

Finn tur

Felles turar

Friluftsråda arrangerar nokre felles turar. Les meir på deira si heimeside. Dei vil oppdatere felles turar der.

Les om felles turane

Dagleg premiering

Det blri dagleg premiering blant registrerte turar og bilete merka med #stikkutsammen. Premiering også blant dei mest aktive bedriftene og dei som vervar nye Stikk UT!-deltakarar.